Ortaya Karışık Bir…

Takıntılı blogculuk

Neyleyim ben balığı, balık benle konuşmadıkça!

leave a comment »

Güney Koreliler’in bir tarafı donmakla kalmıyor, bir de buz gibi havada eve hapse olmamak için buzda balık avlama festivali düzenliyorlarmış. Balık avı yapmaktan ve vaktimi harcamaktan en fazla hoşlandığım hobilerden biri. Ancak bu halini asla denemedim. Benimkisi daha çok baraj ve nehir avcılığı grubuna giriyor. Gidilir, yemlenir, beklenir, birşey çıkmaz ama yine de beklenir.

Ne kadar balık tuttuğunuzun tabi ki önemi vardır ancak daha çok nitelik ölçüsünde değerlendiririm ben bu uğraşı. O yüzden aşağıda gördüğünüz resimler bana ve benim anladığım balıkçılık anlayışına biraz uzak.

Bu resimlerde beni ürküten ne oldu derseniz, balıkçılığın anlamını anlatmaya başlarım size. En azından benim anladığım kısmını. Balıkla aranızdaki iletişimi sağlıklı bir şekilde kurmanız için öncelikle etrafınızda olabildiğince az insan ya da canlı olmalı.

Aksi takdirde, G. Kore’nin Hwacheon bölgesindeki eğlencelik görüntülerden başka birşey çıkmaz ortaya.

Kaynak: ahan da şuradan aşırdım.

Written by Besimi

Ocak 11, 2010 1:45 pm

Bir Cevap Yazın

