Ortaya Karışık Bir…

Takıntılı blogculuk

Meet the Shministim!

leave a comment »

Shministim.

İsrail ordusuna katılmayı reddeden grubun kendisine verdiği isim.

Blogosfer’de dolaşırken tesadüfen rastladım seslerini duyurmaya çalıştıkları web siteye.

Web sayfalarında görülen Yahudilerin hepsi hapse atılmış ve bazıları halen hapiste olan askerlik çağındaki gençlerden oluşuyor.

shministim

Birşeyleri değiştirmek istedikleri belli fakat bu grubun arkasında kimlerin olduğunu da merak etmiyor değilim.

Hayır, komplo teorisi peşinde değilim. Ancak, iki-üç gencin bir araya gelip böyle bir topluluk oluşturamayacağını biliyorum.

Hele ki İsrail gibi devlet kontrolünün yüksek seviyede olduğu bir ülkede…

Written by Besimi

Şubat 4, 2009 10:00 am

outcry kategorisinde yayınlandı

Tagged with , , , ,

Bir Cevap Yazın

