Ortaya Karışık Bir…

Takıntılı blogculuk

Evet! Nedir Bu?

leave a comment »

crazyclub_cancelled_maybe91

Neden?

Nedensiz, açıklamasız…

Ufak bir ‘üstünü çiziktirmeyle’ Can Dündar’ın ”Mustafa” filmini ertelediler. Şu an itibarıyle filmin bir saatini görmüş olacaktım.

Aklıma çok çeşitli senaryolar geliyor. Düşünmek istemiyorum. Daha doğrusu o kadar olumsuz yaklaşmak istemiyorum olaya.

Umarım birileri düğmeye basıp gösterimi durdurmamıştır. Dahası, ”Mustafa” filmi Kinomania Film Festivali kapsamında geliyordu. Ancak artık festival programı dahilinde de görünmüyor.

Gerçekten çok garip ve sinir bozucu bir durum.

”Mustafa” yerine Barcelona’yla ilgili bir film olacakmış. İyi de ben kendimi ”Mustafa”ya odaklamışım.

Olmaz… Uymaz…

Umarım tatmin edici bir açıklama gelir yetkililerden.

Yetkili, etkili, metkili…

Kızdım biraz.

Bir yerden bulur yine izlerim ama mesele o değil!

Öyle değil mi?

Written by Besimi

Kasım 24, 2008 5:40 pm

outcry kategorisinde yayınlandı

Tagged with , , , , ,

Bir Cevap Yazın

